rabia06rabia Napiyosunuz kızlar nasılsınız dün ve bugün test yaptım çıkmadı adete 2 gün var normalde sivilce falan çıkardı sişkinlik olurdu akıntı olurdu hiç biri yok ama testler negatif sizde durumlar ne
Anonym666 rabia06rabia ayni durumdayim bat 20 mart ama adet olcak gibi degilim testler negativ en son yaptigim test silik cizgi verdi oda 1-2 saat sonra fark etim ilk 10 dakikada birsey yokdu 😞
rabia06rabia hemsireanne__ ya benimde kasık ağrım çok fazla her an adet olacakmisim gibi bekliyorum bklm
rabia06rabia hemsireanne__ hiç takip etmedim cnm son regl 23 Şubat son bat 20 Mart 5 gün önce test yaptım çıkmadı dün yaptım test bozuk çıktı