Kelebekkkk34 Kızlar reglim az az leke şeklinde geldi ve yeni sökülmeye başlıyo ve 10. Gündeyim 🙄 herhalde 15-17 günü bulacak. Ne yapıcam ben nasıl durur bu regl başına böyle bişey gelen var mı