eylemlinaaa Kızlar şuan 38+3 haftalığız dün hastaneye gittim doktor nst baktı sancı olduğunu söyledi alttan muayene etti açılma yok dedi ama heran gelebilir gelmek istiyor dedi ve 2 gündür sürekli karnımda sertleşme oluşuyor bazen nefesim kesilircesine midemde baskı hissediyorum ve ayrıca adet ağrısı çekiyorum hem bel hem bacak acaba yalancı sancı mı gerçek sancı mı anlayamadım tecrübesi olan yardımcı olabilir mi 🙏
emim eylemlinaaa dk tut son ayda öyle oluyor karın sertleşmesi vajina ağrısı bel bacak ağrısı oluyor b
hicrankvckk eylemlinaaa bebek gelmek istiyor muhtemelen doktorun dediği gibi açılma için bişeyler yap sıcak su iyi geliyor genelde plates topu harwketler vs netten bak açılma olursa sancın düzene girer olmazsa sancı tek basına işe yaramaz suni sancı verirler evde uğrasman daha iyi baktın dayanılmaz acile gidersn
sarilale123 eylemlinaaa yalancı ve gerçek sancıyı anlamak için süre tutun düzensizse, yatınca dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır. Ama gerçek sancıda dakikalar sıklaşır , azalmaz yatsanız da, ağrıda da azalma olmaz hatta sancılar giderek sıklaşır
eylemlinaaa hicrankvckk Evt doktorumda bol bol sukuat ve yürüyüş yapmamı söyledi ama bayramdan önce gelmesinden korktuğum için bayramın ilk gününden başlayacağım hareketlere zaten evde günlük sürekli temizlik iş güç hareket halindeyim
eylemlinaaa hicrankvckk Evt doktorumda bol bol sukuat ve yürüyüş yapmamı söyledi ama bayramdan önce gelmesinden korktuğum için bayramın ilk gününden başlayacağım hareketlere zaten evde günlük sürekli temizlik iş güç hareket halindeyim