elifcey1 DNA lab da Fetal dna testi yaptırmak istiyorum. Memnun kalan var mı ? Ayrıca arıyorum açan yok ben 5 gibi arıyorum o yüzden mi ulaşamıyorum anlamadım
GamzeAGacs elifcey1 Canım biz yaptırmıştık ama hastane aracılığıyla.Memnun kaldık sonuçlarımız bir haftada çıkmıştı .
selos1 elifcey1 5 te kapanıyor. Bizde doktrumuzun önerisiyle oraya yaptırdık 4 günde çıktı sonuclarım. Baya iyi yorumları vardı. Olumsuz bir yorum yoktu aralık ayında yaptırdık 14.000 e
elifcey1 buse1223 cinsiyet söylemiyorlar doktora söylüyorlarmış kardeşime söyleyin dedim kabul etmediler
selos1 buse1223 cinsiyet doktora giden sonuçta yazıyor size gelen sonucta yazmıyor doktorum arayıp söylemisti bana cinsiyetini test sonucu çıkınca
elifcey1 selos1 doktorum önermedi bana ben kendi arkadaşımın tavsiyesiyle gittim o oraya yaptırmıştı. Doktorum bana ben güvenilirliğinden emin değilim firmayı bilmiyorum bilgin olsun dedi bana
elifcey1 seloanne evet eve geldiler tek paket sanırım başka bir şey önermediler çok kapsamlıymış onu söyledi telefondaki. Ya doktorum bana ben önermedim onu sana güvenirliğinden emin değilim firmayı bilmiyorum dedi bana o kafamı karıştırdı biraz
seloanne elifcey1 doktorunuz hangi firmayi önerdi peki, anlasmasi yoktur belki kazançları için artık kötüye yormak istemiyorum ama neler duyuyoruz
seloanne elifcey1 bende şuan araştırıyorum genoksta olumsuz yorum çok vardı yanlış yapılan yanlış cinsiyet bence icinizi ferah tutun en iyisi insanın kendi bildigi
elifcey1 seloanne yaa ben arkadaşıma güvendim eşi de doktor olunca araştırmadım bile umarım iyidir dna lab yaptırdık artık bakalım ama her şeye bakıyorlarmış dudak yarışı falan bir sürü şey saydılar
prensannesi__58 elifcey1 canım cınsıyetı doğru çıktı mı bana da kız dedıler ama yanılma olur mu dıye korkuyrm Bnde dna lab ta yaptrfım