Kızlar 47 günlük oğlum şu 1 haftadır emme süresi 7 10 dk öncesnde 45 dk emerdi böyle olunca tam anlamıyla doymuyor doymayınca uykunun ortasnda uyanıyor sağıp veriyorum baya içiyor ama memede okadar durmuyor bende geceleri destek olsun diye mama veriyim dedim ilk doğduğundada vermiştim 1 2 defa o evolvia nutriproydu şuan aldığım gazlı bebekler için ama mamayı sevmedi bide içinde tortuları kaldı gibi anlamadım 120 he 4 ölçek diyor aşırı koyu kıvam oldu içmedi yani kullanan varmı yada böyle gazlı bebekler için önerisi olan varmı mamayı destek için veriyim diyorum bide babybliss masaj kremi duydunuzmu onuda önerdiler aldık işe yarayan varmı