Semilk05 merhabalar, bizim doktorumuz ekstra bir şey istemedi ama genelde çok tıka basa yemek yiyip, su içmek önerilmiyor. bir de yanınızda bir çikolata ve su olsun muhakkak yüzünüzü göstermezse tatlı yiyince hareketlenir :) sağlıklı güzel haberlerini alırsınız inşallah ☺️🤲🏻🌸