lol Bilkent şehir hastanesinde yatıyorum tansiyondan dolayı 24 saatlik idrar topluyorum hemşire 2 güne çıkar dedi bu hastanede yatıp 24 saat idrar toplayan varmı protein kaçağı için gerçekten 2 günü bulur mu bi kaç saate çıkar mı yoksa
pims lol protein kaçağına bakıyorlar evet 24 saatlik bütün idrarını bir kovaya yapıyorsunuz ama benim çok yüksek çıktığı için saniye içinde apartopar doğuma aldı doktor çok şükür ikimizde iyiyiz 35 haftaya zor gelebildiydik