30091991 ben de urladaki doktorları hiç beğenmedim. Hepsi suratsız, 5 karış bir de çok uzun bekleme süreleri.
Seferihisarda işimi daha çabuk halledebiliyorum. Meki Ömerali’ye gidiyorum. O da Urladan gelme zaten. Çok memnunum kendisinden. Urlada herkes onu çok övüyordu çok duymuştum adını, Seferihisara geçince ona gitmeye başladım. En son yine birinden ameliyatları çok iyi yaptığını duymuştum. Ama dediğim gibi hastane bazlı bir güvenim var. Yoksa doktorumu çok seviyorum 😊