Bende cok şükür bi kanama alanı ya da sıkıntı yok ama geçmiş öykülerimden dolayı doktorum günde 1 tane progesteron kullandırtıyor. 16.haftaya kadar içeriz muhtemel demişti, bugün 16.haftama giridk kontrole daha var yarın yazıp soracağım amaa psikolojik olarak içmeye devam etmek beni rahatlatıyor🤭 sizler ne kadar kullanmıştınız?