esraa15 Kızlar şu an 34+4 olduk bebeğimin 37-38 hafta da normal doğumla gelmesini istiyorum bunun için ne yapmam gerekiyor lütfen tecrübeli olarak bana yardımcı olun
Busraaaakkk esraa15 Bunun için siz bir şey yapamazsınız bebek ne zaman isterse o zaman geliyor. Örnek 39+5 oldum gelmiyor. He sezeryan ile ancak istediğiniz günde doğum yapabilirsiniz.