Ben de orda yapmayı düşünüyorum. Daha önce doğum yapan biri varsa anlatabilir mi süreci? Tek kişilik oda seçme hakkımız var mı? Eş refakatçi olarak kalabiliyor mu? Anestezi neye göre yapılıyor, ben epidural yaptırmak istiyorum mümkün mü yoksa direk bayıltıyorlar mı?
Normalde Seferihisar takipliyim, doktorumu da çok seviyorum ve güveniyorum ama hastanede Allah korusun çocuk için acil bir mudahele durumunda ne olacağı konusunda pek güvenim olmadığı için şehir hastanesini tercih etmeyi düşünüyorum.