busebkoglu 13 haftalık gitmiştim doktora 16. Haftada ögrenıcez cinsiyetı cok merak edıyorum ya anlayan varmııııı [https://mutluresim.com/images/2026/03/18/XWpGdC.jpeg](https://)
busebkoglu happyela ayyyy bi kızım var 3 yaşında cok isteriz ama tabiki kız olsada saglıklı olsun😍🙏🏻 çok teşekkür ederiz bu instagramda parayla bakanlar varya onlara baktırdım bi gaflete gelip kız dediler ama bakalım atıyo gibiler biraz
busebkoglu beyzaygun evet ama söylemedi ben cinsiyeti gördüm ama 16. Haftada tam netleştirip öyle söyliyim dediii
happyela busebkoglu Allahım gönlünüzde kini sağlıkla nasip etsin inşallah 😍🙏 gönül olmayanı umuyor tabiki. Benim de oğlum var kız olsun çok istiyorum 🫠 Sizin kese duruşu falan bana erkek geldi bakalım haber edin öğrenince 🥰