huris_11 Yani tam tersi olan çok duydum çok post okudum ama bende doğrulandı…yani normalde tuzlu ekşi turşu hastasıyım ama asla canım istemedi, tek oturuşta iki kişilik pastaları tek başıma yediğim oldu hala daha yiyebilirim…normalde tatlıyla aram bu kadar yoktur o yüzden…nasipse bir oğluşum olacak ve bulantı gibi sıkıntılar hiç yaşamadım çok kolay güzel ve sorunsuz geçti hamişliğim hala da geçiyor bin şükür. Yani hurafeler bende tam olarak tuttu ama bana kalırsa alakası pek yok gibi 😂💓 38+3 olduk🥳