lalemin 4+3 hamileyim. Dün aksam itibarile el diz ve ayaklarimda az siskinlik ve agrilar var. Hic sizde oldu mu? Normal mi? Doktorum izlemede kal, büyük ihtimal hormonlara bağlı dedi. Ama yine de endiselendim