10 haftalık hamileyim 2.çocuğa hamileyim ilk çocuğumu özel hastanede yaptım zorunlu sezeryan oldum şimdi özel hastane ücretleri biraz bütçemizi aşıyor İstanbul Sultanbeyli devlet hastanesi ve Sancaktepe İlhan varank hastanesinde doğum yapıp memnun olan varmı hem hastane hem doktor olarak