bilgegams ben ogrendıkten 1 hafta sonra bıraktım mecbur cok kanamam oldu bebegım ondan daha degerlı aklıma her geldıgınde bıseyler yedım duzenlı olarak ama suan tek tük içiyorum 32 haftalıgım bazen canım ıstıyo ama artık bebek o dumanı soluyomus bunu okudugumda neden zehırlıcem ben bebegımı dıye dusundum sonucda bız anneler evlatlarımız ıcın dunyayı yakarız bı sigarayamı teslım olcam deyıp ıcmıyorum suan ama dogumdan sonra baslarmıyım bılmıyorum gorcez 😅