bilgegams regl dönemime daha 10 gün var ama geçen haftada biraz gelmişti 1 haftadır progestan kullanıyorum bi şey yoktu dün ve bugün sürekli geldi bu leke, çamaşırımı kirletiyo yani anlamadım. Doktordan da yeni çıkmıştı kese falan normal demişti şuan gelmiyo leke dedim eve geldim gelmiş ama şansa