75 gr ogtt 1. Saat 198 çıktı. Doktorum endokrinolojiye yönlendirdi, oradaki doktor 1 hafta diyet ve şeker ölçümü yap dedi. Sonuç yine yüksek gelirse insüline başlayacağız dedi. Açlık 3 aylık şekerim normaldi,bunun böyle çıkması stres ediyor. Diyetle şekerini düzenleyen oldu mu