Nilayimo1 paylaşınca sadece nazar değdirenler olmaz hasetlenenler olur, kıskananlar olur, anne olmak isteyipte olamayanlar üzülür, herkesin özeli kendinde kalsın bence ha eğer çok paylaşmak istiyorsanız yakın arkadaşlarınızda paylaşabilirsiniz ayrıca bilmiyorum sizin taraflar nasıl ama bizim burda ayıp olarak gözüküyor bana göre ayıp değil ama özellikle büyüklerimiz görünce hemen bi kınıyorlar o yüzden bir de ailede bebek sahibi olmak isteyipte olamayanlar olduğu için pekte paylaşmak istemedim, bence sizde şuan paylaşmayın ama yine de sizin tercihiniz :)