Eebruylmz Yarın doğum temizliğine başlıcaz canım. Ondan sonra hep gırgıe yaparım, nette de hareketler varmış onları da yapmayı düşünüyorum. Yeter ki dönsün, gırgır ne ki 😊
Aslında korkmuyorum canım, çünkü normal daha zor. Sezeryanın zorluğu sonrasında. Ama kendimi hep normale alıştırdığım için, sezeryan tuhaf geliyor bir de herşey normal giderken.