Merhaba, sat 11 Şubat, 10 martta test yaptım Silik çıktı 11 mart Çarşamba günü sağlık ocağına gidip kan tahlili yaptırdım beta Hcg 55 çıktı iki gün sonra cuma günü vermek için gittim fakat aile hekimim pazartesi gelmemi söyledi. Pazartesi verdiğim değer 134 çıktı 5 gün için çok az bir artış değil mi, bu normal mi sizce?