dailymom 2 gündür geçmeyen baş ağrım var bu son haftalarda normal mi ? gebelik zehirlenmesi gibi bisey olabilir mi ? önemsemeli miyim yardımcı olur musunuz ?🥺
gebesbiranne dailymom kolesterolün yükselmiş olabilir mi canım bilmiyorum baş ağrısı hiç yaşamadım 37+5 çok yağlı yediğim zaman bazen bende oluyor sonra geçiyor
Elatalay dailymom valla cok sacma gelebilir ama bagirsak enfeksiyonu olabilir.ben olmustm ve uyuyunca gecip uyandigmda 10 sn icinde baslayan bi agriydi.hamile degildm evli bile degildm.ama bas agrimin sebebi buydu lavman yapmislardi birden gecmisti.
Gokturkmom_ dailymom Migreniniz falan var mı sadece baş ağrısı varsa zehirlenme olacağını sanmıyorum doktorunuza söylediniz mi?
dailymom Gokturkmom_ hamileliğim döneminde hiç baş ağrım olmadı ama öncesinde ağrım oluyodu doktoruma söyledim bugun tansiyon ölçtü önemli bişey yok dedi. Dediğiniz gibidir bence belki ben evhamlanıyorumdur 😔