Kızlar bugün kontrole gittik 19+3 bebeğim ve pilasentam biraz sıkıntılı benim kan basıncı az kan sulandırıcı kullanıyoruz bebeğin beslenmesi etkilenmesin diye bugün pilasentada nodül gördü 2 3 tane şuan bebeğin haftayala uyumlu şimdilik sıkıntı yok ama ileride bebeğin beslenmesini etkileyebilir dedi ve şuan çok kafaya taktık 6 aydan sonra hızlı kilo alıp gelişecek beslenemezse sıkıntı olursa yaşayan var mı bu durumu acaba ???