bebitonunannesii Kızlar 25 haftalık gebeyım 1 haftadır gunde 2 progestan fitil kullandım vajina girişimde şişlik var fitili koyarken zorlanıyorum kapalı gbı resmen orası ve aşırı sert bi şişlik yasayan varmı lütfen cevap verin🥺
zeliha1234 bebitonunannesii evet canım bartolin kisti onun adı ben iki gebeligimde de 4aylik olunca başlıyor ve önce bir tarafı şişiyor doğum doktorum uyusturarak orayı hafif keserek sıvısını boşaltıyor ve iki üç hafta sonra diger taraf şişiyor üstelik antibiyotik de kullanıyordum sürekli ve bu sürec doğuma kadar böyle devam etti ikisinde de simdi de gebeyim 15haftalik bunda olacak mı merak ediyorum ama inşallah olmaz diyorum
elifrejin bebitonunannesii progestan fitilin yan etkisi gibi düşün bende kullaniyorum arada benimde şişiyor geri tekrar iniyor endişe etme
zeliha1234 bebitonunannesii evet içe doğru büyüyor ve yürümeye bile engel oluyor dediğim gibi netten bir bakın isterseniz
bebitonunannesii zeliha1234 baktım ama benımkı fıtıl koyarken elımle hıssettıgım gbı ıcerde dıstan hıc gözükmüyor
zeliha1234 bebitonunannesii anladım ama yine aynı bartolin kistidir bence apse olmuştur yine doktorunuza soyleyin daha iyi bilgi verecek ve tedavi edecektir
bebitonunannesii Tesekkur ederım bende acaba fıtılden mı dıye dusundum fıtıl kullanan kızlar yaşayan varmı
ghostty bebitonunannesii ben fitil kullandığım dönemler bazen zor koyuyordum bana daralıyor gibi geliyordu. Fitilden olabilir bırakınca geçmişti.
bahar990 Fitil bazen tahriş falan yapıyor can acıtıyor ama ne olur ne olmaz doktorunuza danışın alışana kadar olabilir
bebitonunannesii elifrejin evet oyleymıs canım bende korktum ıster ıstemez baya kemık gıbı sıs olunca vajınadan kullanımı bıraktım sımdılık agızdan devam edıcem bakalım iner inşallah