10 Mart’ta düşük yapmıştım önceki postlarimdan bilenler bilir. Ama hala devam eden bulantım var normalde birisi yanımda kusunca yada öğürünce bulantm olurdu gebelik fln olmasa da ama hala yemek kokusuna fln hassasiyetm var ne zmn geçer ki normal yaşantıma dönmek istiyorum🥲