sakelzeynep Kızlar Selam İki tane kalp durması sonucunda kürtaj oldum kan yoğun geliyor sebebi bu büyüzden kan sulandırıcı iğne kullanicam bu sefer hamile olduğumu öğrendim bugün 4 haftalık kullanana vardır muhakkak kan sulandırıcı iğneye kaçıncı haftada başladınız kaçıncı haftada gittiniz doktora
sarilale123 sakelzeynep ilk Doktor kontrolünde hap verdi direkt doktor keseyi görünce. 6 haftamda başladım
sakelzeynep Baloglus işte benimde aklımı bu karıştırdı keseyi görünce kalp atışını duyalım öyle başlayayım fermi erken değil o zaman
sakelzeynep anstzist kan sulandırıcı hap bende kullanıyorum iğne ne zaman başlar 6 haftada gitsek geç mi olur diye tereddüt ettim
sakelzeynep sarilale123 bende hap kullanıyorum iğne başlaticak doktor o zaman ben 5. Haftamin içinde gideyim 6 haftayı beklemiyim
Baloglus sakelzeynep Dış gebelik ihtimaline karşı keseyi görmeyi bekliyorlar ama bilemedim sizin doktorunuz nasıl ilerler.
sarilale123 sakelzeynep aynen öyle gidin ,başlasın erkenden zaten kese göründükten sonra kalp atışı için tekrar çağırır
hollyymollyy Benim doktorum beta hcg değerim 450 olduğunda başlattı bana, kese bile yoktu ortada. Şuan 16.haftamdayım çok şükür🙏🏻 alttan muayene etti rahmin kalınlaştığını vs gördü bu arada
selenboyraz Ben de gebelik teşhisi konar konmaz hem iğne hem aspirine başladım 6 haftalikken. 28. Haftadayim hala devam ediyorum
sakelzeynep selenboyraz maşallah vaktiyle sağlıkla kavuşun inşallah ben şuan coraspin kullanıyorum doktorumu aradım dün 6 hafta da gel dedi