busepolatt fatma593_ 25 nisan görünüyor benimde ama o kadar bekliyeceğini zannetmiyorum 38 de falan gelir diye düşünüyorum 😁
esalsby busepolatt benim de 25 Nisan gözüküyor yanlarıma öyle bir baskı yapıyor ki sanıyorum benimkinin de erkenden çıkası var 😂
alpanne3 Benımde sezeryan olursa 13 nısan doktor 39 haftalıkken alıyor eğer Ssvd olursa bellı degıl ☺️