Hormonlarınızdan dolayı daha çok üzülmüş olabilirsiniz ama yazdığınız biraz ağır olmuş. Rabbim sağlıklı, hayırlı evlat eylesin. Anne olmayı bekleyen bir sürü kişi var. Rabbim size bir çocuk bir de şu an karnınızda olan evladınızı nasip eylemiş. Ne kadar şükretsek az. Dua edin belki eşinizin gönlü yumuşar siz de yumuşayabilirsiniz. İnşallah eşinizle istişare ederek ortak bir nokta da buluşursunuz.