canannurr eğer ki sütünüz varsa biberon ve sağım işine hiç girmeyin derim, he ilerde çalışıcaksanız süt biriktircekseniz o ayrı ama kontrolsüz sağım yapmak mastit olmanıza sebep olur ve git gide sütünüz de azalabilir bu durumda, en güzeli göğüslerinizi nemli tutup yaraları iyileştirmek ve sadece bebeğinizi emzirmek, bi süre sonra göğüsler bebeğinizin ihtiyacı kadar süt üreticek zaten, ama siz fazla uyardıkça, fazla süt üretmesi size de iyi gelmez zaman geçtikçe, sürekli sağım yapmakta kolay değil açıkcası