iremgnrs ben daha doğurmadan strese girmeye başladım. Nedense her konuda beceriksiz geliyorlar. Bide Türkiyedeki gibi yanınızda refakatçi kalmasınada izin yok. Hastanede kaldığınız gecelerde yalnızsınız sadece doğum sırasında eşim girebilir. Büyük saçmalık nefret ediyorum hepsinden. İlk ultrason 12. Haftadaydı ve 7. Haftada kanamam olmuştu kıpkırmızı ve acile gittiğimde bakmadılar bile. Ağrın yok bir şey olmaz dediler bekle dedi. 4 saat bekledim dayanamadım eve gittim sonraki gün dışarda bir yere ultrasona giderim diye (ki onda da doktor bakmıyorlar muayene etmiyor) ve eve geldikten 4 saat sonra beni aradılar nerdesiniz sıra geldi size, siz nasıl haber vermeden gidersiniz diye. Onları 8 saat beklememi isteyecek kadar şereflerini ve haysiyetlerini kaybetmişler. Sabahın köründe işe gitmişim akşam eve gelmişim kanamam olmuş yemek yemeden acile gitmişim. En son acilin önünde yerde oturmuş yemek yiyodum Allahın belaları