Merhaba anneler 22+3 günlük gebeyim detaylı usg girdim her şey yolundaydı çok şükür sadece bebeğin suyu birazcık fazlaymış yedıklerıme dıkkat etmem gerektıgını soyledı doktor glukoz açlık tokluk testi verdim açlık 97-96 sınırlarında çıktı doktor şeker tanısı koydu o yüzden şeker yükleme yapmana gerek yok diyet yap dedi nelere dikkat etmeliyim şekeri bu sınırlarda olup düşürebilen yada suyu normale dönen annenler neler yaptınız bu süreçte 🫶