yekkk34 Kızlar ben cumartesi günü kan verdiğimde 133.50 çıkmıştı pazartesi günü beta hCG testi yaptırdığımda 72.77’ye düşmüştü kimyasal gebelik yani bu değer ne zaman sıfırlanır ne zaman regl olurum acaba şu an hiçbir regli belirtisi yok ben doktora gitmemiştim sadece gidip kan vermiştim kendim takip etmiştim yani bu konu hakkında bilgisi olan var mı
zhrrmom yekkk34 yekkk34 değer düşmeye başlayınca kanama başlıyor. Bende 49 la ögrenmiş ertesi gün kanama başlamıştı. Dr. 2 güne bir kan ver sıfırlandığına emin ol demişti 🌸
bba0110 yekkk34 11,25,23,6 şeklinde ilerledi betam 2 günde bir verdim hepsini 6 çıktığının ertesi günü regl oldum sende büyük ihtimalle 3 4 gün içinde olursun beta çabuk geriliyor