4 hafta kaldı. İlk dogumum ve sezeryan olaxak kızlar. Şunu şunu yap öncesinde dogumun iyileşmen hızlı olur iyi olur dediğiniz seyler var mı ?
Bir de hastane odası kapısı süsleme ve hediyelik yanş bebek hatırası sizler nasıl süsler aldınız resim atabilir misiniz bana da fikir olsun.
Çantaya gecelik olarak sadece 3 takım askılı uzun gecelik ustune sabahlık koymayı planlıyorum hasyane asırı sıcak sizce doğru öu dusundum
Bir de varis çorabı almalı mıyım