ysmnsen Doğumu burada düşünüyorum evet.Dedigim gibi yüzdelik dilimi pek hatırlayamadım.şöyle ben ilk olarak esenlerde başlamıştım ama doktorumdan memmun kalmadım ama esenler Medipol megaya göre birazcık daha uygundu.Medipol mega çok donanımlı ilgileri de çok iyi ama diğer medipollere göre pahalı..Son gittiğimde de kontrol muayenesi olduğu için ücret ödemedim.Doğum paketi alanlar çok fazla biz onu da tercih etmedik doktordan ya da hastaneden memmun kalır mıyız emin olamadığımız için