mevlude2103 İdrar yolu enfeksiyonu yaşayan var mı iki aydır mücadele ediyorum günlük 2 litre su içtim halde tahliller de sürekli enfeksiyon çıkıyor bu durumu yaşayan var mı
yinemihilal Hamileliğin ilk zamanları yaşamıştım ben normalde de çok çabuk enfeksiyon kapıyorum. Günde iki litre su olarak sınırlandırma bunu, boy ve kilona göre su hesaplaman lazım, düzenli cranberry kullanımını işe yarar buluyorum
mevlude2103 orhismommmmmm isim olarak hatırlamıyorum ama fitil kullandım bide tek içimlik ilaç kullandım su olayınca da 2 litreyi zaten zar zor içiyorum
orhismommmmmm mevlude2103 bende o dediğin suya atılandan iştim de fitil gibi ilaç yapıyordum WC den sonra galiba iyce kurulamak gerekir hem koku hemde enfeksiyon yapmasın
mevlude2103 orhismommmmmm bende enfeksiyon belirtisi de yok herşeye de çok dikkat ediyorum ama tahliller de hem kanda hemde idrarda çıkıyor