1_cocuk_annesi neyazsamkii bende yeni öğrendim kızım olcak etrafımdada 10 kişi var dokuzunun kızı olucak 🤗
060436 neyazsamkii oğlum olucak inşallah 20 +1haftalık olduk büyüyor artık yavaş yavaş herkes sağlıkla alsın kucağına inşallah 🤗🤲
neyazsamkii 1_cocuk_annesi maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah gerçekten öyle kızlar gümbür gümbür geliyor 🌸
ozturkkpnar neyazsamkii fetal henuz cikmadi 12 de kani verdik tekrarlamak zorunda kalmayalim diye, ayni gun kontrolumuz vardi doktorumuz kiz oldugunu gordu 🐣
1_cocuk_annesi neyazsamkii öyle gerçekten. Rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin💕