Fatmaylcn Arkadaşlar 10 gün önce kürtaj olmuştum . Bugün doktora gittim kontrole içimde 1 kaç cm kan pıhtısı kaldığını söyledi metiler ilaç verdi . Bu pıhtı devam ederse yapışıklk olabiliyormuş . Bi bilgisi olan var mı? Yardımcı olur musunuz ?,??