beyzzsenturkkk soylubulut 26-27 de gittim en son 1.250di şu an 30. haftadayım bilmiyorum bayram sonrası gideceğim
ozlemyilmaz60 fatmanurbilici canım üzülmen için asla demiyorum ama benim de 31+3 te 1600 çıktı doktorum normal diyebiliriz ama alt sınırda dedi bende çok üzüldüm 2 hafta sonra kontrole çağırdı o ara beslenmeme dikkat ettim 2 kg olmuştu 33+5 te
fatmanurbilici ozlemyilmaz60 maşallah canım senin adına çok sevindim bana sürekli bir şeyler söyledikleri için pek iştahım kalmadı aslında o yüzden canım sıkılıyor ister istemez
fatmanurbilici soylubulut normal dedi gelişimine güzel diyor ama erken doğum riskim var 32 haftadan sonra her an gelebilir dedi Sezeryan olacağım için kilo problemine çok takılıyorum
fatmanurbilici soylubulut doktorum normal dedi onun haricinde bir şey söylemedi bebeğin böbreğinde genişleme var dedi onun haricinde bi sıkıntı yok dedi takipe aldılar
Kubraa06 fatmanurbilici merhabalar 32 den sonra hemen gelebilir demiş doktorunuz bi belirtiniz mi var acaba benimde erken doğum riskim varda küvöze girmesinden korkuyorum