jlde Kızlar yarın 23+2 detaylı ultrasona gireceğim çok heyecanlıyım umarım her şey yolunda gider bebiş bile hissetmiş gibi saatlerdir kıpır kıpır 🙃
fsenaa jlde ayy inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız bizde yarın olacağız 23+2 :)) bende artık yavaştan hissediyorum ama tam bir netlik yok saati saatine uymuyor sizin nasıl bebis hareketleri
gozdeguzel jlde ayy benimde 24 Martta ama ben iki hafta önce özelde bi girdim bişeyi yok fetal de yaptırdım o da temiz geldi umarım yine iyi görürüm onu, Allah senin bebeğini de sağlıkla sana nasip etsin
lotusflowers jlde nasıl heyecanlanmıştım bende. Ama devlet hastanesine gidiyorum. Sadece 3 dakika sürdü renkli bile bakmadı bildiğimiz normal ultrasonla hıphızlı baktı bitti. Ne olduğunu bile anlamadım. Umarım sizin ki çok güzel geçer 😌