ilkinayzeynep Kızlar 31+2 haftalık hamileyim ve elimde sinir sıkışması oluştu doğumdan sonra geçer mi bu yaşaya oldu mu
bahar1897 ilkinayzeynep ilk hamileliğimde oldu 6 aylıkken doktor atel vermişti onunla uyuyabiliyordum sadece doğumdan sonrada geçti çok şükür kalmadı
kvsr1603 ilkinayzeynep bende de hamileliğin ortasında oldu ama uzun sürmedi bilek bandı kullandım doğum yapmadan geçti
lotusflowers Ben şuan 35 haftalığım 1 ay kadar önce oldu. Gece ellerimin acısına uyanıyodum öyle bir şişiyodu ki kapanmıyodu. Gün içindede çok ağrıyodu ağlıyodum resmen. Sonra birden bire geçti şu an hiç ağrımıyo