İyi akşamlar canım anneler,
Ben bayram için ufak tefek birşeyler hazırlıyorum kızlar bebiş küçük , zaten evi zor temizledim. Derken benim için biraz zor geçiyor.
Bayramı ailelerden uzak geçireceğiz o yüzden arkadaşlarımız gelir sadece diye ufak bişeyler hazırlıyorum.
Sarma yaptım(lahana ve yaprak)
Kuru dolma(patlıcan ve biber)
Börek
Poğaça
Pasta -kek( çikolatalı ve sade)
Kurabiye
.
.
Pratik başka ne yapabilirim?Ne önerirsiniz?
Sizler ne yaptınız ya da yapacaksınız? Fikir olsun diye n azından..🪴