Yedi haftalık hamileyim ve vajinal mantar var vücudumda bi doktor femiflor ve dermoliva jeli önerdi başka bir doktor ise organ oluşum dönemindesin kesinlikle kullanma dedi ne uapmalıyım sizce var mı yaşayan bu durumu düşük ve erken doğum tehlikesinden bahsedildi tedavi edilmezse