Ebrarli İkiz ogullarimiz olcak isim karar veremedik Bilal düşündüm önce yanına uyumlu isim bilemedim sonra dedim uyumlu başka isimler olsun fikirlerinizi aliym kizlar💙🩵🥰
monii Ebrarli bugün aklima gelen bi isim kombosunu söyleyim. Kaan - yaman. Nasıl isimler seviyorsunuz. Modern mi geleneksel mi yoksa dini açıdan isimler mi? Ona göre düşüneyim 😅
sevvoos Ebrarli bana can ve Cem güzel geliyor 🤭 benimde ikiz kızlarım olacak bir bebiş için karar verdik Eylül ama diğerini bulamıyoruz Bende öneri isterim 😁👯♀️
selos1 Ebrarli Yiğit Ege ve Yağız Efe çok güzel bence çok uyumlu ben oğlumun ismini Yiğit Ege koyacağım inşallah🥰
Ebrarli monii geleneksel olsun istiyorum modern isimlerde güzel ama bana yaşlaninca kullanmaları saçma gibi geliyor mesela pars falan😂 ( ama saygı duyuyorum koyanada)
sevvoos suprizyumurtam teşekkür ederim güzel ama böyle düz sade isim olsun diye düşünmüştüm eflin hiç aklıma gelmemişti güzelmiş 🫶🏻