Selamlar, cuma günü hamileliğimi 520 beta hcg ile öğrendim. Bugün artış var mı diye kontrol için bir kez daha kan verdim ve değerimi 4000′lere çıktığını öğrendim.
48 saatte 2 katı artacağını öngörüyor doktorlar ilk gebeliğinmde de öyle olmuştu bu artış bana biraz hızlı geldi bunu yaşayan var mı?