eceekici cnm seni üzmek istemem ama benim 2 düşügüm var doktor bana o zaman sağlıksız gebelikleri vücut kabul etmez tehdit olarak görür atmaya çalışır eğer düşükler olmasaydı doğan bebeklerin yarısından fazlası engelli olur demişti hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın ama kendini üzme Rabbim ne derse o olur bu şekilde sağlıkla doğan birsürü bebek var iki oglumda da kahverengi kanamam oldu ama saglikla dogdular. Önemli olan kalp atışı ve sağlığı o kanama keseyi etkileyemiyor bazen.Rabbim yardımcın olsun