Kızlar 1 aydır annemin yanındayım eşim çalışıyor Ankarada yaşıyorum nıormalde şuan memleketteyim annem hemşire erken doğum riskim olduğu için ve daha rahat edeceğim için annemin çalıştığı hastanede doğum yapacağım haftalardır erken gelmesin diye uğraştık çok şükür riskli zamanları atlattık 38 olduk lakin bayramda eşim gelecek doğum olursa inşallah 2 hafta daha kalıp beraber eve dönmek istiyoruz ama korkuyorum bizim minik inat edip gelmezse diye 😂 ne yapabilirim güya 34 de sancım çıkmıştı serviks kısalığım vardı be oldu hiç bilmiyorum annemin yanı a geldim bi rahatlama geldi herhalde kızımın keyfi yerinde çıkası yok 38-39 gibi gelse bize çok iyi olacak öneriniz varmı ?