Şu an çok yeni olduğu için üzülmeniz çok normal sma geçiyor ilk günkü gibi kalmıyor hiçbir şey. Ben de kürtaj aldım tam bir yıl olacak. Bebişin kalbini duymuştuk birde boş gebelik falan değildi. Benim operasyon sonrası değil sonraki aylar zorlayıcı geçti. İnancınızı diri tutmaya çalışın çünkü başka hiçbir şey işe yaramıyor. . Ağlayın konuşun. Nasip her şey bu da nasip çok ağladım gizlice ağladım. Ama Allah büyük. Zaman her şeyin ilacı. Kafanızı dağıtmaya bakım bir süre sonra. ki sizin evladınız varmış bu büyük avantaj. Olsaydı belki engelli belki senin hayatına mal olucaktı demişti eşim bir dönem. Bu bakış açısına tutunmaya çalıştım zamanla geçti. Bol bol dua edin. Bizler için çok zor biliyorum ama elden hiçbir şey gelmiyor