hunilii İçeriği hoşuma gitti sadece magnezyum biraz az ama onun dışında çok yeterli duruyor, kullananlar memnun musunuz yan etki gördünüz mğ ya da size ne gibi etkileri oldu önerir misiniz??
bbaskal hunilii Ben ilk gebelikte kullandım doğum sonrası hatta 3 numarasınıda kullandım şuan ikinci gebeliğim yine kullanıyorum evet magnezyum az ama zaten benim çok fazla bacak ağrım olduğu için magnezyum kullanıyorum farklı bir markanın
aslmoms Genesis max plus kullanıyordum midemi çok rahatsız etti bende eczacımın önerisiyle Elenatal 2 başladım.Çokta rahat ettim. Ekstra magnezyum alıyorum o azmış
hunilii aslmoms genesisi bende ilk gebeliğimde kullandım ama memnun kalmamıştım, bu sefer elenatal almayı planlıyorum. Size iyi gelmesine sevindim🌸
hunilii bbaskal magnezyum hangi marka kullanıyorsunuz ben nutraxin magnezyum complex kullanıyordum ama gebeliği yeni öğrendik, aile hekimim kadın doğumcuyla görüşene kadar kesmemi istedi
bbaskal hunilii Ben ocean kullanıyorum gebelik öncesi de kullanıyordum gebeliği öğrenince sordum doktorum kullanabilirsin dedi. Bana ilk başta suda eritilen magnezyum yazdı onu da kullandım ama iyi gelmedi ocean daha iyi geliyor uykumu bile düzenliyor magnezyum önemli ya düzenli kullanmak lazım
hunilii bbaskal bende ilk gebelikte çok kas krampı yaşadım sonrasında da kas ve kemik ağrıları çoğaldı bir süredir magnezyum kullanıyorum keşke daha önce kullansaydım, nutraxini eczacım önermişti oceana da bir bakayım. Teşekkür ederim🌸