Havin49_ buse2507 kaynanam 2-3 haftaya gidecek benle eşim kalıcaz öyle daha güzel ama müdahale sevmiyorum ben
Ecrin_47 buse2507 6 Marttan beri hep hastane git gel git gel bi sancı var bi yok bi Açılma var bi yok bu kız benle dalga geçiyor heycan hevesini hep kursağımızda bırakıyor 😆😆😆🤣🤣artık korku bıraktı bir şey olacak diye 🤦🏻♀️
Gizemmethn buse2507 bizde yakın oldugu için önce eşimin ailesine sonra benim aileme gideriz 1gün kalıp döneriz