Son ✌🏻 gün kaldı uygulamada
bugun çatı muaynesi oldum ssvd olacağım Allahım izin verirse doktor yatış yapalım dedi ben kabul etmedim evde çekeyım sancımı dedım ama sancım yok kahve rengi leke geldi galiba çatı muaynesi ettiği için ara ara sancım oluyor gibi psikolojik galiba nst de sancım çıkmadı doktor cok açılman yok dedi Allahım kolaylıkla doğurmayı nasip etsin cok streslendim artık